Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ
«Ξέρεις παιδάκι μου που ήταν το λιοντάρι στα αρχαία χρόνια;» με ρώτησε ένας παππούς Αμφιπολίτης που ήρθε στο σπίτι μου σήμερα. «Ξέρω παππού, εκεί που είναι σήμερα. Άλλωστε υπάρχει και η αρχαία του βάση,» του απάντησα και του έδειξα τη φωτογραφία του 1936. «Εδώ είναι το λάθος» μου λέει, «δεν είναι στη φωτογραφία η βάση, αυτή που σήμερα είναι το λιοντάρι». «Δηλαδή έχουμε δυο βάσεις» τον ρωτάω. «ΝΑΙ, αυτήν στη φωτογραφία, όπου βρήκαν και τα κομμάτια του λιονταριού, επειδή ήταν σχεδόν μέσα στην παλιά κοίτη του Στρυμόνα, είναι καταχωμένη από τότε». Να μην τα πολυλογώ, πήγαμε μαζί στην Αμφίπολι και μου υπέδειξε το μέρος!
Ομολογώ ότι το σενάριο των δυο βάσεων, δεν πέρασε καν από το μυαλό μου. Ο λέοντας βέβαια ήταν στο 300 μέτρα από εκεί που είναι σήμερα τοποθετημένος, όμως μικρό το κακό. Το μεγάλο κακό, ανήκει στον αρχιτέκτονα της ανασκαφής και την «ειδική σύμβουλο» Περιστέρη, που θέλουν σώνει και καλά τον λέοντα στην κορυφή του μνημείου! Άντε να πάτε να ρωτήσετε που είναι η τοποθεσία που υποδεικνύει η φωτογραφία, βρείτε τρόπο να διαψεύσετε τον παππού και μετά να οραματίζεστε λιοντάρια στα ύψη και πράσινα άλογα στα βράχια. Αν δεν βρείτε την τοποθεσία, πληροφορίες ΕΝΤΑΥΘΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου