Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ

ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ
Εφόσον χάσατε, όπως όλα δείχνουν το όνομα αγαπητές Παμμακεδονικές, μπορείτε να μας πείτε γιατί υπήρχατε τόσα χρόνια; Εξαίρεση αποτελεί η του ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ για την οποία έχω δική μου άποψη και ίσως κάποια άλλη για να μην αδικήσω. Άμα λοιπόν σας πω εγώ, θα στεναχωρηθείτε αφόρητα. Εσείς το ξέρετε καλύτερα. Εγώ θα σας πω τι να κάνετε από τούδε. Κλείστε τα μαγαζάκια σας, γιατί για τέτοια πρόκειται. Βέβαια θα χάσετε θέσεις, δόξα, προνόμια και ΧΟΡΗΓΙΕΣ. Ε και, δεν τα αξίζετε. Όταν έπρεπε, ήσασταν ανύπαρκτοι. Σχεδιασμένα ή όχι, δικό σας κρίμα. Ήρθε η ώρα να κριθείτε από το αποτέλεσμα κυρίες και κύριοι Μακεδονομάχοι της «πλάκας». Και μη νομίζετε ότι κάνατε το χρέος σας με δυο συλλαλητήρια που σας επέτρεψαν για να έχετε άλλοθι. Για μένα τον κακό σας τον καιρό έχετε και δεν είστε οι περισσότεροι, τίποτα παραπάνω από ένα τσούρμο «χαριτωμένοι». Κι αν από την αρχή δεν ήσασταν, στη διάρκεια γίνατε. Δεν χαλάω άλλο το στόμα μου για σας. Ακόμα κλαίω τα βιβλία μου που έδωσα «τζάμπα» και δωρεάν σε κάποιους από εσάς και τα Email με νομισματικά επιχειρήματα που σας έστειλα. Στη χώρα αυτή, πήξαμε στους αθώους (βλέπετε πρόσφατα τους πολιτικούς της NOVARTIS). Έχετε τον οίκτο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου