Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

ΡΗΣΟΣ ΟΙΚΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΡΥ

ΡΗΣΟΣ ΟΙΚΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΡΥ
Δεν μ αρέσει να επαναλαμβάνομαι. Έχω γράψει ότι δεν κάνω ανάρτηση, αν δεν είναι 100% τεκμηριωμένη. Έτσι, δεν θέλω υποδείξεις στη δουλειά μου, για δήθεν μη επαρκή αποδεικτικό υλικό. Το μυαλό μου πάει στο πονηρό. Στο κάτω κάτω, αν πρόκειται για αρχαιολογική τεκμηρίωση, δεν είναι απαραίτητο το 100%. Οι αρχαιολόγοι που προσεγγίζουν το 3% ξέρουν. Ποιος έχει την απαίτηση για το απόλυτο, σε γεγονότα που συνέβησαν πριν χιλιάδες χρόνια; Μπορεί να μου γράψει κάποιος, πόσο τις 100 τεκμηρίωση έχει ο τάφος του Φιλίππου στη Βεργίνα και οι Αιγές στον ίδιο χώρο; Ο τάφος της Ευρυδίκης και Θεσσαλονίκης πάλι εκεί; Υποδείξεις και εξυπνάδες λοιπόν εκεί και όχι μόνο. Δεν είμαι υποχρεωμένος να ξέρω τα ονοματεπώνυμα και τις διευθύνσεις των θυμάτων σε Χιροσίμα και Ναγκασάκι, όμως προς λύπη αρκετών κι αυτά τα ξέρω. Ότι κατά την κρίση μου κρατάω πίσω, μέσα σε ένα καθεστώς ανικανότητας και αναξιοπρέπειας, ανήκει μόνο σε σκοπιμότητα δική μου.
Εὐριπίδης, Ῥῆσος, 468-473
«ἐπειδἂν ἐχθρῶν τήνδ' ἐλευθέραν πόλιν θῶμεν θεοῖσί τ' ἀκροθίνι' ἐξέλῃς, ξὺν σοὶ στρατεύειν γῆν ἐπ' Ἀργείων θέλω καὶ πᾶσαν ἐλθὼν Ἑλλάδ' ἐκπέρσαι δορί, ὡς ἂν μάθωσιν ἐν μέρει πάσχειν κακῶς».
Το άλογο με το πέος (1,4), ανήκει στον Ρήσο και δεν είναι έτσι γιατί είδε μια ωραία φοράδα. Οι αρχαίοι φρόντισαν να τον αναπαραστήσουν με το δόρυ (4), όπως τα αρχαία γραπτά μας υποδεικνύουν. Το πίσω μέρος των νομισμάτων, είναι σχεδιάγραμμα για το που βρίσκεται το μνημείο του και ακόμα το μαλλί του είναι σγουρό, όπως και του Φιλίππου!!! Είναι άραγε συμπτωματικό ή κάτι συνέδεε αυτούς; Αυτά μόνο ο Κόττης τα ξέρει.
ΥΓ. Θέλω να ευχαριστήσω τον καλό μου φίλο Κωνσταντίνο Κόττη, για το απόσπασμα του Ευριπίδη. Η θεολογία των αρχαίων από μέρους του και τα νομίσματα από την άλλη, αποκαλύπτουν τους αρχαίους. Αυτό, που αρχαιολόγοι και αρχιτέκτονες ως αναρμόδιοι, δεν είναι δυνατόν ποτέ να πετύχουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου