Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΜΦΙΠΟΛΙ

ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΜΦΙΠΟΛΙ
Είναι ενάντια στη θέλησή μου, αλλά μερικές φορές δεν έχω το δικαίωμα να αδιαφορώ για πράγματα που γίνονται και βλάπτουν την υπόθεση της ανασκαφής. Είναι γνωστός ο καθημερινός αγώνας μου, για να κρατηθεί ζωντανή η κατά άλλους πεθαμένη υπόθεση της Αμφίπολης. Ο αγώνας μου εκτιμήθηκε από ιστότοπους μακρινούς σχετικούς με το αντικείμενο, παραχωρώντας στις αναρτήσεις μου ελεύθερη πρόσβαση. Είναι προς τιμήν τους, γιατί εγώ δεν το ζήτησα ποτέ. Ο χαρακτήρας μου δεν έμαθε να ζητάει.
Να και το παράδοξο τώρα. Η «Ευτοπία – Ροδολίβος» και οι «Φίλοι της Αμφίπολης», που θα έπρεπε να καίγονται άμεσα και να είναι παρά το πλευρό μου, δεν το κάνουν!!! Δεν κάνουν δηλαδή αυτό που κάνει το Amfipolinews. Γιατί κυρίες και κύριοι διαχειριστές; Ρωτήσατε τα μέλη σας, αν θέλουν να με διαβάζουν ή όχι; Η αλήθεια δεν είναι στις ονομασίες των «σελίδων» σας, αλλά στις ενέργειές σας. Προφανώς το Ροδολίβος δεν ανήκει στο δήμο Αμφίπολης και το «φίλοι της Αμφίπολης», είναι απλά το δόλωμα. Αν ο κάθε κατεργάρης είναι στον πάγκο του, εγώ θα είμαι πιο ήσυχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου