Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ
Είναι παθογένεια στην κοινωνία που ζούμε, το δικαίωμα που πήραν από μόνοι τους οι επιστήμονες – πτυχία, να εκφράζουν απόψεις που δεν τεκμηριώνονται. Ενώ ο δρόμος της αλήθειας είναι πάντα ένας, δημιουργούνται έτσι φαινόμενα, όπως αυτό της ανασκαφής στην Αμφίπολι στα πρώτα της στάδια. Θυμηθείτε. 14 επιστήμονες, εξέφρασαν ο καθένας την δική του διαφορετική άποψη!!! Βέβαια την αλήθεια, καμία από αυτές τις απόψεις δεν προσέγγισε, όμως το έκαναν με το δικαίωμα που πήραν από μόνοι τους. Δεν θα το έκαναν βέβαια, αν δεν ανήκε στην ίδια παθογένεια η μη απαξίωση από τον κόσμα για τα λεγόμενά τους.
Είναι ευκαιρία να γράψω εδώ, ότι ποτέ και πουθενά δεν εκφράζω εγώ δικιά μου άποψη. Απλά μεταφέρω την άποψη των αρχαίων, όπως αυτή εκφράζεται επάνω στα νομίσματα που έκοψαν οι ίδιοι. Το κάνω αυτό, γιατί πολλές φορές ερωτήθηκα να πω την άποψή μου για κάτι. Άποψη και δεν είναι καθόλου καλή, έχω μόνο για αυτού του είδους τους επιστήμονες, που κάνουν αρχαιολογία, χωρίς να γνωρίζουν στο ελάχιστο τους αρχαίους.
Στο νόμισμα της εικόνας, οι αρχαίοι έχουν την άποψη ότι ο καβαλάρης είναι άγαλμα. Ε λοιπόν, την ίδια άποψη έχω και εγώ. Γράφουν ότι αυτό ήταν στην Αμφίπολι και εγώ συμφωνώ μαζί τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου