Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

ΑΙΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ

ΑΙΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
Υπήρξε πριν μήνες η διαβεβαίωση σε μένα από το δήμαρχο Αμφίπολης, ότι το ταλέντο μου θα αξιοποιηθεί. Προ μηνός είχα ξανά τη διαβεβαίωσή του, ότι στέκετε στο πλευρό μου, υπέρ της ανασκαφής. Είμαι βέβαιος, ότι έτσι ή αλλιώς, αυτό θα φανεί.
Θα καταθέσω ένα ανέξοδο αίτημα προς το δήμο Αμφίπολης, για κάτι πολύ απλό. Υπάρχει ένα δωμάτιο γραφείο στο σχολείο της Μεσολακκιάς και ζητώ να μου παραχωρηθεί επίσημα. Το σχολείο δεν λειτουργεί και η χρήση των αιθουσών από τον τοπικό πολιτιστικό σύλλογο, δεν θα επηρεαστεί ουδόλως από την παρουσία μου εκεί.
Ο χώρος είναι ο καταλληλότερος γιατί είναι πολύ κοντά στο μνημείο και από εκεί θα μπορέσω να μεθοδεύσω κάποια πράγματα που έχω στο μυαλό μου. Αυτά είναι στην κατεύθυνση επανεκκίνησης της ανασκαφής και είμαι βέβαιος ότι την κίνησή μου θα χαιρετίσουν όλοι όσοι θέλουν το ίδιο.
Περιμένω άμεσα απάντηση με οποιονδήποτε τρόπο, έως και τις 31 Αυγούστου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου