Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ – ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ – ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Επιστήμονες του ιδίου κλάδου, μπορούν να συναναστραφούν μεταξύ τους και χωρίς σοβαρές διαφωνίες να καταλήξουν σε συμπέρασμα. Αυτό επιτυγχάνεται, γιατί η βάση δεδομένων που προκύπτει από την ίδια διδακτέα ύλη, υπήρξε κοινή για όλους. Για τους περισσότερο ή λιγότερο διαβασμένους, υπάρχει βέβαια η ποιοτική κλίμακα. Τι γίνεται όμως με την εκάστοτε παραπάνω γνώση, που υπάρχει και είναι εκτός διδακτέας ύλης; Αυτή αποκαλύπτεται από ερευνητές και σε κάποια στιγμή γίνεται μέρος της. Η ύλη γίνεται πλουσιότερη και οι επιστήμονες αφού λαμβάνουν γνώση, γίνονται περισσότερο καταρτισμένοι.
Εδώ και καιρό σέρνεται μια παρεξήγηση στο πρόσωπό μου και αφορά τα τυπικά μου προσόντα. Με βάση τον παραπάνω ορισμό ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, αλλά ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ, που επέλεξε τον κλάδο του αρχαίου Ελληνικού νομίσματος για να ερευνήσει. Διάλεξα μια ανύπαρκτη επιστήμη, που έως και σήμερα δεν διδάσκεται. Έτσι η επιθυμία μου από παιδί να είμαι ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ, δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί. Αρκούμε λοιπόν στο ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ της ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, που τώρα απέκτησε υπόσταση και πλέον μπορεί να παράγει νομισματολόγους.
Η νέα επιστήμη που εισάγεται από εμένα, διευρύνει την ιστορική και αρχαιολογική αντίληψη σε βαθμό απίστευτο. Τα εκατοντάδες άρθρα με άγνωστη ύλη που δημοσιεύω εδώ και καιρό, αποδεικνύουν αυτό. Κάθε ένα από τα συνοπτικά αυτά άρθρα, στην ανάπτυξή τους είναι ατέλειωτες σελίδες νέας ιστορίας, που πυκνώνουν και όπου χρειαστεί διορθώνουν την ήδη υπάρχουσα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου