Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΠΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΑΜΕ;

ΠΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΑΜΕ;
Η συμμετοχή μου για πρώτη φορά σε μια κλειστή ομάδα, όπως αυτή των φίλων της Αμφίπολης, βοηθά το ερευνητικό μου μικρόβιο να κάνει διαπιστώσεις. Εδώ όλα είναι στο φως. Τόσοι δεν το είδαν, τόσοι το είδαν και τόσους τους άρεσε. Μη έχοντας σχέση με το ιστορικό – αρχαιολογικό κατεστημένο της ανεπάρκειας, διαπιστώνω ότι αγαπάμε μόνο την ιστορία που ξέρουμε. Αυτήν την ιστορία που διδαχθήκαμε, που με κόπο διαβάσαμε και που καταφέραμε σε κάποιο ύψος να φτάσουμε. Εξαιρώ τον εαυτό μου, γιατί είναι διαφορετικός. Δεν αρκείται, ούτε και πιστεύει χωρίς έρευνα, σε αυτά που είναι γραμμένα. Εκ του αποτελέσματος δικαιολογημένα, γιατί η ιστορία έχει πέσει θύμα επιτηδείων γραφιάδων που ασέλγησαν σ αυτήν. Αρκεί μια μικρή σε βάθος έρευνα των γραφομένων μου, για να διαπιστώσει κάποιος το καινούργιο, την νέα ιστορία, αυτήν που όλοι θα έπρεπε να διψούν στη θέα της. Δεν συμβαίνει όμως αυτό.
Το να αποκαλύπτεις την 5η Ρωμαϊκή αποικία στη Μακεδονία, δεν ενδιαφέρει μόνο τους προσωπικούς μου φίλους. Είναι ιστορικό δεδομένο που τα παρακλάδια του, επιβεβαιώνουν ή διαψεύδουν ήδη γραμμένα. Όμως 33 το είδαν, 11 το επιβράβευσαν. Αναρωτιέμαι, τι θέλετε να δείτε εσείς οι υπόλοιποι; Ότι δεν διδαχθήκατε, σας τρομάζει; Θα ήταν καλό, να αγαπάτε όλη την ιστορία. Οι φίλοι μας αρχαιολόγοι, θα έδιναν και το δεξί τους χέρι, προκειμένου να οικειοποιηθούν λίγες γραμμές, από τα δεκάδες δικά μου άρθρα. Τι σημασία έχει κι αν ξέρω που αναπαύεται ο Μέγιστος κι αυτό σίγουρα για πολλούς δεν θα είναι αρκετό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου